RSS Feed
News
Oct
18
[INFO] BizzCloud webinterface logon procedure FlashPlayer foutmelding
Posted by Paul Eggermont on 18 October 2017 09:13

Beste partner, klant,

Na een recente update van de Adobe FlashPlayer naar versie 27.0.0.170 kan je een foutmelding krijgen bij de logon procedure op de BizzCloud webinterface.

Dit blijkt een bug en kan opgelost worden door terug te keren naar een vorige versie van Adobe FlashPlayer zoals versie 27.0.0.159.
Deze kan je terugvinden & downloaden via deze link -> https://helpx.adobe.com/flash-player/kb/archived-flash-player-versions.html

Bij de installatie van deze oudere versie van Adobe FlashPlayer kan je best de optie "auto update" uitschakelen om te verhinderen dat de problematische versie zich opnieuw zou installeren.  Wellicht zal het probleem opgelost worden in een toekomstige release van Adobe FlashPlayer.

Dank je,
CM Support Team.

-----

Dear partner, customer,

After a recent update of Adobe FlashPlayer to version 27.0.0.170 you may encounter an error when logging on to the BizzCloud web interface.

This is due to a bug and can be remedied by downgrading to a legacy version of the Adobe FlashPlayer like version 27.0.0.159.
You can find and download these via the link -> https://helpx.adobe.com/flash-player/kb/archived-flash-player-versions.html

After installing the legacy version, it is best to disable the "auto update" functionality in order to prevent the faulty version from installing itself again.
This bug will most likely be resolved in a future release of the Adobe FlashPlayer.

Thank you,
CM Support Team.


Comments (0)
Post a new comment
 
 
Full Name:
Email:
Comments: