RSS Feed
News
May
14
[INFO] Maintenance on the Datacenter network
Posted by Niels Willemsen on 14 May 2018 10:57

 

Dear Customer,

 

We wil be performing maintenance on the production network to allow for future growth.

 

Intervention time:

  • Wednesday 16/05/2018 23:00 until Thursday 17/05/2018 01:00

 

Impact:

  • No impact on your production environment is foreseen.

 

We assure you that all measures have been taken to minimize the impact.

 

Kind regards,

ClearMedia Techteam


Read more »



May
9
[INFO] Onderbreking van RDP na Windows update
Posted by Niels Willemsen on 09 May 2018 11:33

Beste klant, partner,

We stellen vast dat er zich na het installeren van de Microsoft patches rond de kwetsbaarheid CVE-2018-0886 problemen kunnen voordoen met het authenticatiecomponent van de remote desktop service.

Op 8 mei werd er een Windows patch uitgebracht waarbij de standaard waarde van de group policy: "Computer Configuration/Administrative Templates/System/Credentials Delegation/Encryption Oracle Remediation" van Vulnerable naar Mitigated werd aangepast.  Deze aanpassing lijkt ervoor te zorgen dat clients die niet up-to-date zijn zich niet meer op een remote desktop server kunnen authenticeren.

Meer informatie hierover is terug te vinden onder het volgende Microsoft artikel: https://support.microsoft.com/en-us/help/4093492/credssp-updates-for-cve-2018-0886-march-13-2018

Met vriendelijke groeten,

Het ClearMedia Techteam


Read more »



Apr
25

Update 25/04

Beste klant, partner,

Er dient een spoedonderhoud uitgevoerd te worden op onze telefooncentrale.
Hierdoor zijn we uitzonderlijk telefonisch niet bereikbaar tussen 9:30 en 11:30.
We zijn wel bereikbaar via e-mail mbt technische support, administratie & sales:
• Technisch -> support@clearmedia.be
• Administratie -> administratie@clearmedia.be
• Sales -> sales@clearmedia.be

Onze excuses voor het ongemak en dank voor uw begrip.
Het ClearMedia Techteam

Update 12:30

De werken werden succesvol uitgevoerd, onze diensten zijn weer telefonisch bereikbaar.

----------------

Dear Customer, Partner,

Due to emergency maintenance of our phone system, you can not reach us by
telephone between 9h00 and 11h30 this morning.
You can always reach our technical support, administration & sales via e-mail:
• Technical -> support@clearmedia.be
• Administration -> administratie@clearmedia.be
• Sales -> sales@clearmedia.be

Our apologies for any inconvenience, thanks for your understanding.
The ClearMedia tech team.


Read more »



Apr
16

For English, see below

Update 20/04

Vanaf 11:00 vrijdagmiddag 20 April, zijn de administratie (accounts@clearmedia.be) en sales (sales@clearmedia.be) uitzonderlijk vroeger gesloten. Ze zijn zowel telefonisch als via email niet meer te bereiken. Gelieve al u vragen toch op email te zetten zodat ze alsnog later behandeld kunnen worden.

------------------

Beste klant, partner,

Uitzonderlijk zal de ClearMedia support desk op vrijdag 20 april een uur vroeger sluiten, de desk zal dan na 17u niet meer telefonisch bereikbaar zijn.



Het ClearMedia Techteam

----------------

Dear Customer, Partner,

On friday the 20th of April, the ClearMedia Support desk will close one hour sooner then normal. The Support Desk will no longer be reachable via the normal number from 17h. You can still email all your issues to the normal support email address.

Our accounts and sales team will already close from 11:00 friday noon. They will not be reachable via phone or email. Please submit all your questions via email so you can still be helped at a later time.

Regards,

The ClearMedia tech team.


Read more »



Mar
14
[OPGELOST] Hosted Exchange 2013 - Connectiviteitsproblemen
Posted by Niels Willemsen on 14 March 2018 15:30

Beste klant,

We ervaren momenteel een storing op onze Hosted Exchange 2013 infrastructuur.

Onze engineers onderzoeken het probleem en werken zo snel mogelijk aan een oplossing.

Onze excuses voor dit ongemak.

Update 15:34 : De services werden hersteld, de oorzaak van de storing is in onderzoek.

Met vriendelijke groeten,

Het ClearMedia-team


Read more »



Mar
9

Beste Partner, klant,

We stellen vast dat sommige mobiele toestellen (iPhone, iPad, Android) momenteel connectiviteitsissues ondervinden met TheCloudWarehouse.
Daarbij is het mogelijk dat e-mails tijdelijk niet of vertraagd kunnen aankomen en/of vertrekken van en naar het mobiele toestel.

Toegang tot de betreffende Hosted Exchange mailboxen via Outlook en webmail werken ongehinderd en probleemloos.

Onze Exchange engineers onderzoeken het probleem met het oog op een zo spoedig mogelijk herstel van de mobiele service.

8/3 13:30 - Het probleem werd gedetecteerd en wordt verder onderzocht en opgevolgd.

Het Clearmedia Team.


Read more »