RSS Feed
Latest Updates
Dec
14
[AFGEROND]Core Netwerkproblemen (14/12)
Posted by Sven De Bondt on 14 December 2017 03:48

Beste klant, partner,


Deze ochtend vanaf 2:20 merken wij netwerkonderbrekingen op al onze netwerksegmenten.

We hebben dit geescaleerd naar de datacenter - netwerkengineers en volgen verder op.

Update 02:20: De storing werd opgemerkt door onze monitoring, onze engineers starten met hun onderzoek.

Update 03:00: De geplande maintenance op één van de core switchen lijkt voor een onverwacht probleem te zorgen.

Update 03:50: Alles lijkt terug stabiel, echter blijft nog steeds een probleem met de core switchen, datacenter engineers zoeken verder.

Update 05:00: Een laatste succesvolle poging wordt ondernomen om de core switch op te brengen, alles is opnieuw stabiel en redundant.

Update 08:00: Een root cause analysis volgt later in samenwerking met de leverancier.

Onze excuses voor dit ongemak,

Het Clearmedia Team.


Read more »



Dec
13
[INFO] Onderhoud Jupiter plesk server.
Posted by Robby Claessens on 13 December 2017 16:20

Beste klant, partner,

Op woensdag 20 december 2018 zal er onderhoud uitgevoerd worden op het Shared Hosting platform “jupiter.clearmedia.be”, hierdoor zal het controlepanel even onbereikbaar zijn alsook kunnen er zich tijdens de onderhoudsperiode korte onderbrekingen op de websites voordoen.

==

Start: 20/12/2017 20u?

END: 20/12/2017 21u

Impact duration: +-1 uur

Naam server: Jupiter Plesk

==

Mvg,

Het ClearMedia Techteam


Read more »



Nov
11
[AFGEWERKT] - Machines herstart dankzij HA (11/11)
Posted by Sven De Bondt on 11 November 2017 11:02

Beste klant, partner,

De vmware High Avalability heeft een aantal virtuele machines herstart rond 9h33 door een hardwarefout op één van onze hardwaremachines.

De hardwaremachine werd gestopt en case werd gelogd bij leverancier.

Onze helpdesk beschikt over een lijst van de geimpacteerde machines.


Onze excuses voor dit ongemak,

Het Clearmedia Team.


Read more »



Oct
18
[INFO] BizzCloud webinterface logon procedure FlashPlayer foutmelding
Posted by Paul Eggermont on 18 October 2017 09:13

Beste partner, klant,

Na een recente update van de Adobe FlashPlayer naar versie 27.0.0.170 kan je een foutmelding krijgen bij de logon procedure op de BizzCloud webinterface.

Dit blijkt een bug en kan opgelost worden door terug te keren naar een vorige versie van Adobe FlashPlayer zoals versie 27.0.0.159.
Deze kan je terugvinden & downloaden via deze link -> https://helpx.adobe.com/flash-player/kb/archived-flash-player-versions.html

Bij de installatie van deze oudere versie van Adobe FlashPlayer kan je best de optie "auto update" uitschakelen om te verhinderen dat de problematische versie zich opnieuw zou installeren.  Wellicht zal het probleem opgelost worden in een toekomstige release van Adobe FlashPlayer.

Dank je,
CM Support Team.

-----

Dear partner, customer,

After a recent update of Adobe FlashPlayer to version 27.0.0.170 you may encounter an error when logging on to the BizzCloud web interface.

This is due to a bug and can be remedied by downgrading to a legacy version of the Adobe FlashPlayer like version 27.0.0.159.
You can find and download these via the link -> https://helpx.adobe.com/flash-player/kb/archived-flash-player-versions.html

After installing the legacy version, it is best to disable the "auto update" functionality in order to prevent the faulty version from installing itself again.
This bug will most likely be resolved in a future release of the Adobe FlashPlayer.

Thank you,
CM Support Team.


Read more »



Sep
5
[AFGEWERKT] 07/09/2017 Verminderde telefonische bereikbaarheid ClearMedia kantoor
Posted by Jorn Van hunskerken on 05 September 2017 14:28

Beste Partner, Klant,

 

Aanstaande donderdag 7 September zal de ClearMedia Administratie uitzonderlijk vervroegd sluiten.

De administratie zal telefonisch bereikbaar blijven tot 13u. Vanaf dan verzoeken wij u om dringende zaken op email te zetten.

 

De supportdesk blijft die volledige dag bereikbaar (tot 18u), zowel via telefoon, ticket en e-mail.

Vanaf 13u is de supportdesk echter beperkt bemand.  Wij vragen uw begrip vanwege een verminderde mogelijkheid om de telefonische oproepen te behandelen. Moest dit voorvallen dan kan u alsnog via ticket of e-mail communiceren.

 

Voor dringende technische hulp kan u die dag ook bellen naar de noodnummer. Na 18u dient u sowieso te bellen naar de noodnummer voor dringende technische hulp of noodgevallen.

 

---

 

Dear Partner, Customer

 

Next Thursday September 7th, the ClearMedia administration department will close early.

They will remain reachable by phone until 13h. After this we will be available only by e-mail.

 

The support desk will remain reachable until 18h by phone, ticket or email.

However, from 13h the support desk will be manned by a skeleton crew. We ask your understanding when trying to call to our support lines. You can always submit a ticket or send an e-mail.

 

For urgent technical help you can also use the ClearMedia Emergency Support number. After 18h you must alsways use this number for emergencies.


Read more »